maandag 1 april 2013

Knutseldag 30-3-2013

Een poosje geleden werd ik uitgenodigd om op 30-3-2013 te komen knutselen bij Nicolien. Ik zei gelijk jaaaaaha ik kom. We gingen een kledingkast maken. Ik had geen ruimte in me villa(1:12 ) voor een kast. Maar in 1:24 had ik wel plek en een leuke uitdaging.
De kast was aan eind nog niet geheel af. Ik heb de kast(deuren) thuis afgemaakt.

De kast moest ook gevuld dus ik heb wat kleding gemaakt.
De kast(1:24 ) staat op de kinderkamer op de zolder van de villa.

Het was een gezellige dag bij Nicolien.Op haar blog staat ook een verslag van de dag.
http://nicolienstinytreasures.blogspot.nl/2013/03/knutseldag-30-maart_30.html?m=1

1 opmerking:

  1. Je kast is hartstikke leuk geworden Erica! En wat snel, gelijk gevuld. Top!
    Moeten snel weer lekker een hele dag knutselen, het beviel me wel.

    xx Nicolien

    BeantwoordenVerwijderen