dinsdag 1 november 2011

boerderij erf update

eindelijk kon ik weer stukje verder met boerderij. Het lag een tijdje stil omdat ik op zoek was naar een kokos-rol die ik ooit gekocht had. Deze wilde ik gaan gebruiken voor op het dak maar ik kon die rol nergens meer vinden. Op de beurs heb ik dus maar een zakje kokos-riet gekocht.
Het begin van het rieten dak.
en na paar dagen plakken en erg veel geduld [wat een rot werk was dit zeg] is het dak af!!!

Inmiddels heeft de boer een bedrijfs ongeval gehad, hij is gevallen  en mist nu beide handen........de arme man. Ik hoop dat ik ze er van klei weer aan kan knutselen....

word vervolgt

1 opmerking:

  1. Dat gaat moeilijk boeren zonder handen, maar je krijgt ze er vast weer aan. Ja dat dak lijkt me een rotwerk, maar het is je gelukt.
    Groetjes, Nienke.

    BeantwoordenVerwijderen