vrijdag 3 juni 2011

fornuis [1:24]

ik heb weer iets voor in mijn mini-villa gemaakt. Eigenlijk had ik al een fornuis, en dat was ook een hele mooie maar ik had vorig jaar een prachtige schouw gekregen [van Nienke]  en daar onder stond het morderne gastel niet echt. Dus ik heb nu een fornuis gemaakt dat precies onder de schouw
 
Het is een beetje van de P&M en een beetje boel van mij geworden
dit is het plaatje waar ik een beetje van heb gebruikt in het ontwerp.
en hier mijn fornuisje ernaast

hier staat hij onder de schouw ,in de keuken

ik zit heel hard te denken of ik zwart/witte tegels op de keukenvloer wil.
 

1 opmerking:

  1. Mooi is het geworden zeg! Hele kleine deurtjes zitten erin, en zit er nu ook een kroontje op de schoorsteen? Ik kan het net niet zien....

    BeantwoordenVerwijderen