maandag 2 mei 2011

vloerkleed zebra is klaar

Jahaaa het vloerkleed is klaar.
Ik dacht dat word nog een hele klus omdat borduurgaas netjes af te werken. Ik heb dus ook om ideetjes gevraagd op het kladblog en Jolande kwam met een super idee. Hartelijk dank nog Jolande echt super om het op jou manier af te werken.
 
hier heb ik de zebra uit het borduurgaas geknipt
 
 
nog even de mooie achterkant. die zien we straks niet meer als er vilt tegenaan geplakt zit. hopelijk word het patroon van de zebra net zo mooi zichtbaar aan de andere kant.
 
 
het knippen is begonnen en kijk eens wat ik eraf hebt geknipt!!!!
 ik vond het wel beetje eng hoor maar hij is wel mooi geworden. helaas is het patroon niet zo heel goed zichbaar, maar ik ben best trots op mijn allereerste vloerkleed.
 
 
en ik had al paar spulletjes voor bij het vloerkleed [waar ik nog kijkkastje voor ga maken]

1 opmerking: