woensdag 1 februari 2012

Het Wilde Westen

aanstaande [5 feb.] zondag is de Beurs in "de Vuister" in Koog aan de zaan.
Daar heeft Akke een wedstrijd georganiseerd in het teken "het Wilde Westen"
de enige regel in deze wedstrijd waren de maten van het project.
De afmetingen zijn [weet het niet precies meer] 18x20x20 ongeveer.
Ik doe daar aan mee en dit is mijn inzending.
de afmetingen zijn klein dus vandaar ik in 1.24 ben gaan werken.
de buitenkant

de binnenkant.

na de beurs ga ik van het hele project een filmpje maken van de hele bouw en ik laat uiteraard de uitslag van de wedstrijd hier weten.
Dus word vervolgt

1 opmerking:

  1. Leuke sheriff hoekje.
    Het doet mij aan vroeger denken van mijn broers die zelf cowboy huisjes inelkaar plakken en daarna spelen.

    BeantwoordenVerwijderen