zondag 17 april 2011

beertje

Ik kreeg gister het beertjes-haakpatroon van Margriet. gelijk aan de slag gegaan want hier was ik zo naar op zoek geweest.
Het is een geweldig patroon en gisteravond laat was er een nieuw beertje geboren.
 
Hij wilde toen met alle geweld op de foto om zich zelf aan iedereen te laten zien. Toen ik vertelde dat er niemand meer op blog zou zijn kon ik hem ervan overtuigen vandaag een foto te maken.
Maar toen ik met mijn camera aankwam kroop die gekke beer snel in een mandje. Hij vond het toch wel eng.
Zo zien de bloggers je niet hoor en ik heb met veel geduld hem uit de mand gepraat zodat jullie hem beter kunnen blijken.
 
Hier is ie dan. hij heeft alleen nog geen naam.
Hij is  2,5 cm groot
Margriet bedankt voor het patroon, het is geweldig !!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten